Известие

Collapse
No announcement yet.

Тоци по купето и интериора

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Релето цъка, после ще проверя бушона и нагревателите.
    166 2.4 JTD

    Comment


    • #47
      Така, за релето казах вече, но предпазителя има 12V само на десния крак. Дори е 11.7, не 12. На левия 0.1V
      166 2.4 JTD

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от mirecyt Покажи съобщение
        Така, за релето казах вече, но предпазителя има 12V само на десния крак. Дори е 11.7, не 12. На левия 0.1V
        Значи предпазителят е умрял.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #49
          Не, замервах като го извадих. Тоест до левия крак на предпазителя не стига ток, имах предвид.
          166 2.4 JTD

          Comment


          • #50
            До предпазителя напрежението идва само на едното краче! Ако той е изправен,напрежението продължава от другото краче 'надоло' по веригата! С две думи: ако предпазителя е изгорял,напрежение има само на едното краче.Ако е изправен,напрежение има и на двете крачета!
            BMW 318ti '96

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от mirecyt Покажи съобщение
              Не, замервах като го извадих. Тоест до левия крак на предпазителя не стига ток, имах предвид.
              E - няма, как да стига, щом предпазителят е изваден. Мери с поставен намястото му предпазител. При включено реле трябва да измериш +12V и на двата края на предпазителя.
              Ако това е така, мери напрежението на изводите на стъклото.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #52
                Общо взето замервал съм неправилно, не е като да замервам за първи път, aма.
                166 2.4 JTD

                Comment


                • #53
                  Предпазителя си е наред, но до нагревателите не успях да стигна. Под капаците се виждат два кабела(черен и златист), които са за тях най-вероятно, но от ватата в тази теснотия не се вижда къде стигат.
                  Сега нямах време да ръчкам повече, като мога ще опитам да стигна до тия нагреватели да видя стига ли аджеба ток или не
                  166 2.4 JTD

                  Comment


                  • #54
                    Привет,

                    До нагревателите на самия прозорец не стига ток. Тапицерията на гредите/колоните на щипки ли е? За да се свалят безопасно трябва ли да се свалят облегалките например, за да се стигне до конекторите ако така се наричат?
                    Да считам ли като вариант умишлено да е прекъснат, защото са затъмнени прозорците, може ли нагревателите да повлияят на фолиото?

                    Благодаря!
                    166 2.4 JTD

                    Comment

                    Working...
                    X